Жарнама және PR-бренд мәтіндердегі сторителлинг тәсілдері


Қаралымдар: 46 / PDF жүктеулері: 51

Авторлар

  • М.М. Кусаинова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • А.К. Ишанова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2018-125-4-37-43

Кілт сөздер:

әңгімелеу, бренд, гео-маркетинг, медиа, аңыз, миф, повесть, тарих, сюжет

Аңдатпа

Мақала постмодерниялық ақпараттық қоғам және жаһандану жағдайындағы
трансмедиа баяндау техникасын зерттеуге арналған. Соңғы он жыл ішінде бұл оқиға Қазақстанның әлеуметтік желілерінде кеңінен қолданылады. Классикалық «тітіркендіргіш» жарнамалық репортажды және брендті бейнелеу өнерімен ауыстырылды. Автор жарнамадағы оқиғалар тәжірибе,
құндылық және мәдени сәйкестендіруді түсіну және тарату құралы және аудиторияға қалай әсер
ететінін талдайды

Жүктеулер

Жарияланды

2018-12-28

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Кусаинова, М. ., & Ишанова, А. . (2018). Жарнама және PR-бренд мәтіндердегі сторителлинг тәсілдері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 125(4), 37–43. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2018-125-4-37-43

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)