Қазақ тілді БАҚ: аудитория талғамы контексінде


Қаралымдар: 59 / PDF жүктеулері: 39

Авторлар

  • Г.Т. Маркабаева А. Байтұрсынов ат. Қостанай мемлекеттік университетті
  • А.М. Жүсіпова А. Байтұрсынов ат. Қостанай мемлекеттік университеті
  • Г.С. Сұлтанбаева Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-129-4-32-38

Кілт сөздер:

медиазерттеу, ақпарат, рейтинг, контент, аудитория, журналистика, сандық медиа

Аңдатпа

Медиа зерттеу БАҚ аудитоиясын сапалы зерттеу үшін қажет. Мұндай зерттеулер
телекөрермендердің телебағдарламаға қатынасын анықтауға, бағдарлама дизайнын, арнаның бағдарламалық торын бағалауға мүмкіндік береді. Мұнда мақсатты аудиториялардың өмір сүру стилін зерттеуді, құнды бағдарларды анықтауды, БАҚ аудиториясын сегменттеуді жатқызуға болады.
Біз жарнамалық науқанды тиімді жоспарлау, жарнамаға шығындарды азайту үшін қажетті
ақпаратты аламыз. Арналардың (басылымдардың) рейтингтеріне сүйене отырып, мақсатты аудитория арасында медиапланерлер осы аудиторияның назарын аударудың ең тиімді жолын анықтайды.
Телекомпаниялар эфир уақытына баға қалыптастыру үшін, сондай-ақ әлеуетті жарнама
берушілерді олардың арнасында жарнамаларды орналастыруда сендіру үшін медиазерттеулердің
деректерін пайдаланады.

Жүктеулер

Жарияланды

2019-12-27

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Маркабаева, Г. ., Жүсіпова, А. ., & Сұлтанбаева, Г. (2019). Қазақ тілді БАҚ: аудитория талғамы контексінде. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 129(4), 32–38. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-129-4-32-38

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)