Қазақстандық әлеуметтік медиа үлгісінде маркетинг-сторителлинг техникасы
Қаралымдар: 42 / PDF жүктеулері: 32
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-126-1-67-73Кілт сөздер:
сторителлинг, бренд, жарнама, оқиға, маркетинг, мазмұн, SMMАңдатпа
Мақала маркетингтегі storytelling техникасын зерттеуге арналған. Мақалада
storytelling ұғымының анықтамасы маркетингтік мақсатта қолданылатын әңгімелеу әдісі ретінде
беріледі. Белгілі бір өнімнің жарнамасы ретінде пайдаланылатын оқиғаны сауатты және қызықты
баяндау үшін негізгі аспектілер көрсетілген. Әлеуметтік жарнама тақырыбы қозғалады. Интернеттің қазақстандық сегментінде маркетингте storytelling-ті пайдаланудың нақты мысалдары берілген,
бұл Астанадағы балалар дәмханасы мен Бурабайдағы демалыс аймағын және «қолжетімді құқық»
қауымдастығын жарнамалау. Сонымен қатар, Каспий банкінің бейне роликтерінде storytelling пайдалану мысалдары келтірілген (You Tube-пен скрининг). Сондай-ақ, Instagram (Planeta X, Borovoe
Relax, Dostupnoe pravo) сияқты әлеуметтік желілердегі жарнама скриналары бар.