Қазақстандық әлеуметтік медиа үлгісінде маркетинг-сторителлинг техникасы


Қаралымдар: 41 / PDF жүктеулері: 30

Авторлар

  • М.М. Құсайынова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • А.К. Ишанова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-126-1-67-73

Кілт сөздер:

сторителлинг, бренд, жарнама, оқиға, маркетинг, мазмұн, SMM

Аңдатпа

Мақала маркетингтегі storytelling техникасын зерттеуге арналған. Мақалада
storytelling ұғымының анықтамасы маркетингтік мақсатта қолданылатын әңгімелеу әдісі ретінде
беріледі. Белгілі бір өнімнің жарнамасы ретінде пайдаланылатын оқиғаны сауатты және қызықты
баяндау үшін негізгі аспектілер көрсетілген. Әлеуметтік жарнама тақырыбы қозғалады. Интернеттің қазақстандық сегментінде маркетингте storytelling-ті пайдаланудың нақты мысалдары берілген,
бұл Астанадағы балалар дәмханасы мен Бурабайдағы демалыс аймағын және «қолжетімді құқық»
қауымдастығын жарнамалау. Сонымен қатар, Каспий банкінің бейне роликтерінде storytelling пайдалану мысалдары келтірілген (You Tube-пен скрининг). Сондай-ақ, Instagram (Planeta X, Borovoe
Relax, Dostupnoe pravo) сияқты әлеуметтік желілердегі жарнама скриналары бар.

Жүктеулер

Жарияланды

2019-03-28

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Құсайынова, М. ., & Ишанова, А. . (2019). Қазақстандық әлеуметтік медиа үлгісінде маркетинг-сторителлинг техникасы. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 126(1), 67–73. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-126-1-67-73

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)