Журналист қызметіндегі әлеуметтік медиа
Қаралымдар: 36 / PDF жүктеулері: 30
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2018-123-2-79-88Кілт сөздер:
Қазақстан, қоғам, журналистика, жаңа технологиялар, жаңа медиа, әлеуметтік медиа, блогтар, Facebook, Twitter, LiveJournalАңдатпа
Сандық технологиялар дәуірінде журналистика мамандығының болмысы өзгерді,
бұл ақпаратты өндірудің, тұтынудың және таратудың жаңа каналдарының пайда болуымен байланысты болды.
New media журналисттерді олардың артықшылықтарынан: ақпаратты жинау, жүйелеу
мен талдауда жоғарғы кәсіпқойлықтан айырмайды. Қоғамдық қатынастарды виртуалдандурудың
жоғарғы дәрежесі әлеуметтік медианы медиа өнімдерді жасауда жұмыс құралы ретінде қарастыруды қажетті етеді. Мақала авторлары жүргізген зерттеу, қазақстандық журналисттердің әлеуметтік
медианы кәсіби мақсатта және журналисттердің қоғамдағы кәсіби рөлі мен қолдану аясы әсерін пайдаланатындығын көрсетті