Журналист қызметіндегі әлеуметтік медиа


Қаралымдар: 36 / PDF жүктеулері: 30

Авторлар

  • А.А. Бейсенқұлов Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • М.Б. Болатова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2018-123-2-79-88

Кілт сөздер:

Қазақстан, қоғам, журналистика, жаңа технологиялар, жаңа медиа, әлеуметтік медиа, блогтар, Facebook, Twitter, LiveJournal

Аңдатпа

Сандық технологиялар дәуірінде журналистика мамандығының болмысы өзгерді,
бұл ақпаратты өндірудің, тұтынудың және таратудың жаңа каналдарының пайда болуымен байланысты болды.
New media журналисттерді олардың артықшылықтарынан: ақпаратты жинау, жүйелеу
мен талдауда жоғарғы кәсіпқойлықтан айырмайды. Қоғамдық қатынастарды виртуалдандурудың
жоғарғы дәрежесі әлеуметтік медианы медиа өнімдерді жасауда жұмыс құралы ретінде қарастыруды қажетті етеді. Мақала авторлары жүргізген зерттеу, қазақстандық журналисттердің әлеуметтік
медианы кәсіби мақсатта және журналисттердің қоғамдағы кәсіби рөлі мен қолдану аясы әсерін пайдаланатындығын көрсетті

Жүктеулер

Жарияланды

2018-06-29

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Бейсенқұлов, А. ., & Болатова, М. . (2018). Журналист қызметіндегі әлеуметтік медиа. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 123(2), 79–88. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2018-123-2-79-88

Журналдың саны

Бөлім

Статьи