Спорт имиджін болашақта зерттеудің теориялық аспектілері
Қаралымдар: 51 / PDF жүктеулері: 25
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2018-124-3-38-43Кілт сөздер:
спорт имиджі, теориялық әдіс, ел имиджіАңдатпа
Мақала спорт имиджін зерттеу мүмкіндегін негіздеуді әртүрлі теориялық әдістер позициясында қарастыруға арналған. Елдегі спорт имиджін құрудың негізгі аспектілерінің
анықтауға байланысты ресейлік мамандардың зерттеулері сарапталды. Имидж бейне, белгі, стереотип, дәстүр, бедел түсініктерінен құрылған синергетикалық құрылым ретінде сипатталады. Мақалада имидждің негізгі тапсырмасын, қоғамдық пікірдің қандай да бір жағымды сипаттамасын құру
мақсатында интеллектік және түйсіктік деңгейінде қарастырады. Спорт имиджінің негізгі сипаттамаларын қандай да бір мемлекеттің ментальді білімі ретінде қарастырады.
Спорт имиджін зерттеуде брендттік, маркетингтік, имидждік әдістер негізделеді. Қазақстандық спорттың имиджі қандай да бір спорт түріне байланысты өзіне территориялық, ұлттық, мемлекеттік және елдің мәдени белгісін кең аудиторияға түсінікті қолжетімді мінездеме ретінде қалыптасқан қоғамдық пікірді білдіреді деген қорытындыға келуге болады.