Мемлекеттік мекемедегі баспасөз қызметі және оның негізгі бағыттары


Қаралымдар: 47 / PDF жүктеулері: 40

Авторлар

  • Х.С. Молдабаев Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2018-125-4-61-67

Кілт сөздер:

қоғаммен байланыс, денсаулық сақтау саласы, баспасөз қызметі, баспасөз қызметінің үлгісі, баспасөз қызметінің міндеттері, БАҚ -пен байланыс, ақпараттық материалдар

Аңдатпа

Қазақстанда әр мемлекеттік органда, квазимемлекеттік сектордағы компанияларда, жалпы әр түрлі мекемелерде баспасөз қызметтері, пиар немесе маркетинг бөлімдері жұмыс
істейді. Алайда шетелде бұл бөлімдер жеке-жеке қызмет атқарады, яғни істеп жатқан жұмыстары
бір-бірін қайталамайды, әр бөлім өзіне міндеттелген шараларға жауап береді. Бірақ Қазақстанда
әдетте мемлекеттік органдарда осы жұмысты тек баспасөз қызметі атқарады. Алайда барлығы мекеменің жұмыс істеу бағытына және мемлекеттік деңгейде стратегиялық жағынан маңыздылығына
байланысты екені белгілі. Кейбір компанияларда тек бір ғана баспасөз хатшысы болса, бірқатарында баспасөз қызметі мен PR бөліміне жеке штат бөлінеді. Осы ретте мен еліміздегі баспасөз қызметтері қандай және қалай жұмыс істеп жатқанынан тоқталдым.
Ал, халықаралық дәрежедегі үлгі болатындай баспасөз қызметтері қандай және олардың
жұмысындағы басым бағыттарын жаздым. Мақалада Денсаулық сақтау саласын нақты мысалға
ала отырып, әлемдегі әр түрлі PR сарапшыларының ойларына жүгінемін.

Жүктеулер

Жарияланды

2018-12-28

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Молдабаев, Х. . (2018). Мемлекеттік мекемедегі баспасөз қызметі және оның негізгі бағыттары. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 125(4), 61–67. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2018-125-4-61-67

Журналдың саны

Бөлім

Статьи