Бұқаралық ақпарат құралының аудиториямен өзара іс-қимылындағы жаңа үрдістер
Қаралымдар: 68 / PDF жүктеулері: 52
Кілт сөздер:
мақсатты аудитория, интернет, БАҚ, бәсекелестік, жарнама, инфографикаАңдатпа
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың дамуына байланысты медиа
басылымдардың форматы өзгеріске ұшырауда. Баспасөз, теледидар және радиохабарларында нарық кезінде аудиторияны көбейту мәселесі өзекті болып тұр. Мақалада авторлар бұқаралық ақпарат құралдарының заманауи даму үрдістерін зерттеуге, атап айтқанда, оқырмандар, тыңдаушылар,
көрермендер мен жаңа тәсілде жұмыс жасау, аудиторияның талабын білу жолдарын іздестіру және
тұтынушыларының таңдауына ие болу. Ең өзекті болып табылатыны теледидар, радио, баспасөз,
интернет редакциялар өз аудиториясын зерттеп, оның артықшылықтары, мүдделері мен қажеттіліктерін, жариялауға қолайлы уақытын анықтауға мониторинг жасай білу. Сонымен қоса редакциялық
топтардың түрлі жарнамалық және сыйлық бонустарын, жақында бизнес әлемі мен ғылыми ортадан келген инфографиканы пайдалану жолдары қарастырылады. Ең маңыздысы БАҚ редакциялары
мен тұтынушылары арасындағы байланысын күшейтуге ықпал ететін жолдарын қарастыру