Аймақтық теледидар жергілікті қауымдастық мәдениеттік аудиторияның әсер ету обьекті


Қаралымдар: 26 / PDF жүктеулері: 21

Авторлар

  • А.Э. Сулейменова Ахмет Байтұрсынов ат. Қостанай мемлекеттік университеті
  • А.М. Жүсіпова Ахмет Байтұрсынов ат. Қостанай мемлекеттік университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-128-3-67-72

Кілт сөздер:

теледидар- жергілікті қауымдастықтың мәдени-ақпараттық түйіні, өз аумағының тарихтық, экономикалық, саясаттылық дамуы мүмкіндіктерін сақтай алады

Аңдатпа

Аймақтық теледидар медиаэкономиканың арнайы элементі болып табылады,
бірақ зығыр хабарлау әлемінде дәл аймақтық теледидар өзін-өзі бағалау мәдениет көзі болады. Бұл
жариялауда Костанай қаласының аймақтық теледидары жергілікті қауымдастық мәдениет өз-өзін
тану сұрақтарының обьекті болып нәтижесі қаралады. Бұл мақсатта аймақтық телеарналар рөлі
анықталды және «Медиазерттеу» пәнінің ішінде журналистика және байланыс басқару кафедрасының студенттері арасында фокус- группа өткізілді. Зерттеу нәтижесі Қостанай телеарнасының
тек қана экономикасы емес, сонымен қатар мәдениеттік Батыс жағынан әсер ететінін көрсетті.
Жергілікті телеарна аудиториясы бұл мазмұнымен қанағаттандырылған жоқ. Фокус-группа ішінде
телеканалмен көрермендердің қатынастарының ауырсыну нүктелері анықталды, сонымен қатар интерактивтілікті арттыру және интернетке қосылу аудиторияның тілектері анықталды

Жүктеулер

Жарияланды

2019-03-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Сулейменова A. ., & Жүсіпова, А. . (2019). Аймақтық теледидар жергілікті қауымдастық мәдениеттік аудиторияның әсер ету обьекті. Bulletin of L.N. Gumilyov Eurasian National University. JOURNALISM Series, 128(3), 67–72. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-128-3-67-72

Журналдың саны

Бөлім

Статьи