Ақпараттық кеңістіктегі трансмедианың тұжырымдық негіздері


Қаралымдар: 60 / PDF жүктеулері: 36

Авторлар

  • Ұ.М. Есенбекова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Б. Құтым Назарбаев университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2020-131-2-89-95

Кілт сөздер:

трансмедиа, трансмедиа феномені, франшиза, нарратив, интермәтін, цифрлық ұрпақ, инвайт, трансмедиалық сторителлинг, интерпретативтік қауымдастық

Аңдатпа

Мақалада трансмедиа ұғымының тұжырымдық негіздерінің күрделі табиғаты мен коммуникацияның жаңа формалары зерттелген. Трансмедиалық технологиялар мен жаңа медиалардың даму бағыттары, таралу тетіктері анықталған. Трансмедианың
теориялық тұжырымдары мен телекоммуникация саласының даму кезеңдері сарапталған.
Қоғамдағы ақпараттық коммуникативтік саланың маңызы мен оның әлеуетін өсіру бойынша ұсыныстар берілген.
Мақалада трансмедиа тұжырымдарын салыстыру, трансмедиа нарығындағы тенденциялар, трансмедиалық формалар; трансмедиалық стратегияның маңызы, аудиторияға
әсері; медиалар қызметіндегі жарнаманың орны жүйеленіп, талданған.
Автор трансмедиалық тәсілдердің даму бағыттарын анықтап, болжау мақсатында
тиімді әдістемелер қолданған. Трансмедиалық жобаларда ұлттық ерекшеліктерді сақтау
арқылы оның тиімділігін өсіруге, адам мен қоғамның мүддесіне қызметке қою мәселелері
де жан-жақты зерттеліп, нақты дәлелдермен тұжырымдалған.

Жүктеулер

Жарияланды

2020-06-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Есенбекова, Ұ. ., & Құтым, Б. . (2020). Ақпараттық кеңістіктегі трансмедианың тұжырымдық негіздері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 131(2), 89–95. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2020-131-2-89-95

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)