Әлеуметтік медиадизайны және жаңа коммуникациялық сұраныстар
Қаралымдар: 120 / PDF жүктеулері: 200
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2023-142-1-30-39Кілт сөздер:
әлеуметтік медиа дизайны (SMD), digital-кеңістік, медиадизайнер, қосымша, заттар интернеті, интерфейс, сайт, визуалды үйлесім, композиция, маркетологАңдатпа
Қазақстандағы цифрлы технологияларды қолдану деңгейін анықтау, әлеуметтік медиа дизайнының жасалу жолдарына мән беру, олардың түпкі мақсатын
тиянақтау. Заманға сай әлеуметтік медиа дизайнын меңгерудің рөлін анықтау. Жалпы алғанда әлеуметтік медиа дизайнының қоғамға әсер етуі, соларды жасау кезінде
ескеруге тиісті дизайн элементтерді зерттеу. Қазақстандағы цифрлы технологиялардың дизайны жайлы толыққанды ақпараттарды жинақтау, олардың құралдары
мен қолданыс аясын зерттеу, әлеуметтік медиа дизайнын дамыту жолдарын қарастыру. Қазіргі таңда әлеуметтік медиа дизайны ерекше нысанға алынғандықтан,
оларға қызығушылық артқаны себепті, мұндай саладағы дизайнды зерттеу кеңінен
таралып жатыр. Әлеуметтік медиа дизайны тұтынушының қолданысы мен кәсібіне
тікелей әсер еткендіктен, ол маркетология мен дизайн саласын қатар дамытуға үлес
қосатын заманауи технологиялық сала.