Отандық телеарналардың медианарықтағы қызметіне талдау
Қаралымдар: 119 / PDF жүктеулері: 157
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2022-141-4-8-14Кілт сөздер:
БАҚ, интернет БАҚ, телеарна, медианарық, рейтинг, мониторинг, әлеуметтік желіАңдатпа
Мақалада Қазақстан Республикасының Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінде тіркеліп, отандық медианарықта жұмыс істеп тұрған телеарналардың қызметіне, бағыт-бағдарына, олардың эфирлік кестесіндегі жобаларға, рейтинг кестесіндегі орнына талдау жасалады. Республикалық телеарналардың медианарықтағы рейтингін 20 жылдан бері Kantar («TNS Central Asia» ЖШС) компаниясы
мониторинг жасап, зерттеп отырады. Компания ұсынған зерттеулерге сүйеніп, отандық телеаналар медиа-жоспар, эфирлік кестелер жасайды. Бұл – Қазақстандағы медианарыққа мониторинг жасап отыратын жалғыз компания.
Бір ғана компанияның зерттеуі біржақты пікір екенін ескере отырып, авторлар телекөрермендер
арасында арнайы сауалнама жүргізген. Kantar компаниясы мен сауалнама деректері салыстырылып,
телекөрермен сұранысына талдау жасалған. Талдау барысында көрерменнің тұрғылықты жері, жасы,
жынысы да ескерілген. Осы зерттеулер нәтижесіне сүйеніп, бірнеше республикалық телеарнаның қызметіне, контентіне, әлеуметтік желілердегі аккаунтарына сараптама жасалған.