Қазақстандық телевизия мен мерзімді басылымдардағы трэвел журналистиканың бейнесі
Қаралымдар: 0 / PDF жүктеулері: 0
Кілт сөздер:
саяхат журналистикасы, телебағдарламалар, медиа талдау, визуалды баяндау, туристік шоулар, аудиторияны тартуАңдатпа
Бұл мақала отандық БАҚ-тағы саяхат журналистикасы тақырыбына арналған зерттеу болып табылады. Мақалада Қазақстанның мерзімді басылымдары мен телевидениесіндегі саяхат журналистикасының бейнесі талданады. Зерттеу саяхат журналистикасының туризм, мәдениет және ғаламдық байланыстарды қоғамның түсінуі үшін маңыздылығының артып келе жатқанын атап өтеді. Дәстүрлі саяхат журналистикасы цифрлық медиа тарапынан бәсекелестікке тап болып жатқандықтан, өзінің мәдени және ақпараттық маңыздылығын сақтап қалу жолдарын іздеуі қажет.Бұл зерттеу тақырыптық талдаулар негізінде Қазақстан медиакеңістігіндегі жанрдың трансформациясын, аудиторияның қабылдауын және оның дамуына ықпал ететін факторларды қарастырады. Баспа және хабар тарату медиасындағы негізгі модельдерді егжей-тегжейлі зерттеу арқылы зерттеу саяхат журналистикасының Қазақстан туризмі мен мәдени мұрасын ілгерілету құралы ретіндегі ықпалын қарастырады. Зерттеудің басты мақсаты – Қазақстанның саяхат журналистикасындағы танымал жобаларды талдап, оларды шетелдік БАҚ-тармен салыстыру болды. Зерттеудің мақсаты – отандық саяхат журналистикасының даму әлеуеті мен перспективаларын әлемдік медиалар ағынында бағалап, болжау. Жалпы, туризм мемлекеттің экономикасын дамытудағы маңызды салалардың бірі болып табылады. Туризмді әлемдік деңгейге шығару үшін ол туралы сенімді ақпарат ұсыну қажет.Зерттеудің нысаны – Қазақстандағы саяхат тақырыбына арналған телебағдарламалар, сондай-ақ саяхат журналистикасының болашағын талдайтын қазақстандық және шетелдік мамандардың жобалары, ғылыми мақалалары мен зерттеулері, сонымен қатар отандық мерзімді басылымдар мен жаңалықтар порталдары.