Сандық даму жағдайындағы Беларусь аймақтық журналистикасы


Қаралымдар: 75 / PDF жүктеулері: 74

Авторлар

  • А.А. Градюшко Беларусь мемлекеттік университеті, Минск, Беларусь

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2022-139-2-8-16

Кілт сөздер:

цифрлық журналистика, өңірлік медиа, мессенджерлер, аудитория, қызығушылық

Аңдатпа

Мақалада Беларусь Республикасының аймақтық БАҚ-тарының цифрлық ортадағы жұмысы қарастырылады. Зерттеу материалы облыстық және аудандық газеттердің сайттары, сондай-ақ олардың әлеуметтік желілер мен мессенджерлердегі аккаунттары болды. Цифрлық даму жағдайында редакциялық жұмысты ұйымдастырудың негізгі стратегиялары анықталды. Цифрлық медиа аудиториясын
тартудың негізгі көрсеткіштері қаралды. Әлеуметтік желілердің, ұсыныс қызметтерінің, іздеу жүйелерінің аймақтық медиа-ландшафтқа әсерінің өсуі көрсетілген. Авторлар әлеуметтік платформалардың (Instagram, Telegram және TikTok) «үлкен үштігі» нарығында үстемдік жағдайында БАҚ жаңалықтарды таратудың жаңа тәсілдерін, оқырмандармен өзара әрекеттесудің өзекті форматтарын табады деп мәлімдейді. Бас редакторлардың сауалнама нәтижелері келтірілген. Жергілікті медиа кеңістікті сандық түрлендірудің негізгі модельдері жүйеленген. Автор цифрландыру жағдайындағы өңірлік БАҚ журналистері жұмысының негізгі метрикасы аудиторияның қатысуы болып табылады деген қорытындыға келеді.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-09-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Градюшко, А. . (2022). Сандық даму жағдайындағы Беларусь аймақтық журналистикасы. Bulletin of L.N. Gumilyov Eurasian National University. JOURNALISM Series, 139(2), 8–16. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2022-139-2-8-16

Журналдың саны

Бөлім

Статьи