Сандық даму жағдайындағы Беларусь аймақтық журналистикасы
Қаралымдар: 111 / PDF жүктеулері: 110
Кілт сөздер:
цифрлық журналистика, өңірлік медиа, мессенджерлер, аудитория, қызығушылықАңдатпа
Мақалада Беларусь Республикасының аймақтық БАҚ-тарының цифрлық ортадағы жұмысы қарастырылады. Зерттеу материалы облыстық және аудандық газеттердің сайттары, сондай-ақ олардың әлеуметтік желілер мен мессенджерлердегі аккаунттары болды. Цифрлық даму жағдайында редакциялық жұмысты ұйымдастырудың негізгі стратегиялары анықталды. Цифрлық медиа аудиториясын
тартудың негізгі көрсеткіштері қаралды. Әлеуметтік желілердің, ұсыныс қызметтерінің, іздеу жүйелерінің аймақтық медиа-ландшафтқа әсерінің өсуі көрсетілген. Авторлар әлеуметтік платформалардың (Instagram, Telegram және TikTok) «үлкен үштігі» нарығында үстемдік жағдайында БАҚ жаңалықтарды таратудың жаңа тәсілдерін, оқырмандармен өзара әрекеттесудің өзекті форматтарын табады деп мәлімдейді. Бас редакторлардың сауалнама нәтижелері келтірілген. Жергілікті медиа кеңістікті сандық түрлендірудің негізгі модельдері жүйеленген. Автор цифрландыру жағдайындағы өңірлік БАҚ журналистері жұмысының негізгі метрикасы аудиторияның қатысуы болып табылады деген қорытындыға келеді.