Public Relations әлеуметтік институт ретінде


Қаралымдар: 50 / PDF жүктеулері: 45

Авторлар

  • Г.С. Амангелдиева Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
  • Ж.Ж. Еркін Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2018-122-1-63-68

Кілт сөздер:

Public Relations, консалтинг, қоғамдық пікір, ресурс, аудитория, акция, менеджер, бәсекелес, имидж, өнеркәсіп, қара пиар

Аңдатпа

Авторлар мақалада Қазақстандағы паблик рилейшнз ақпараттық ортада қоғамдық пікірдің
өзгеруіне әсер етіп жатқанын айтады. Пікірдің интенсивтігі, тұрақтылығы мен проблемаға сәйкес ақпарат
ауқымының кеңеюінен PR саласын дамытудың қажеттігі көзделген. Өзге қызметтің түрлері тәрізді PR өз мақсатына жету үшін түрлі әрекетті жүзеге асырады және тиімді басқарудың кез-келген қызмет түрінің бөлінбес
бөлшегі екенін авторлар нақты аша білген. Қоғаммен байланыстың әлемдік тәжірибесінде PR-дың бірнеше
функционалдық ерекшеліктерін атап көрсетеді.
РR маманы үшін жаңалық пен корпоративтік материалдың аражігін айырудың мәні зор екендігі мақалада зерттелген. Материалды БАҚ-қа ақысыз жариялау үшін БАҚ-тың мұқтаждығын зерттеп, қанағаттандырумен қатар, онымен тығыз қарым-қатынас орнатып, тұрақты ақпарат көзіне айналу, БАҚ-қа арналған
ақпаратты обьективті түрде бағалай білу қажеттігі сараланған. Ақпараттық шикізаттан жүйелі, піскен ақпараттық өнім жасай білетін РR маманы - нағыз кәсіби маман, оның кез-келген материалы ақысыз жариялай
алатындығын дәлелдеген. Сондай-ақ, мақалада Қазақстан Республикасындағы пиар қызметтің бәсекелестікке
қабілеттігін арттыру жолдары қарастырылған.

Жүктеулер

Жарияланды

2018-03-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Амангелдиева, Г. ., & Еркін, Ж. . (2018). Public Relations әлеуметтік институт ретінде. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 122(1), 63–68. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2018-122-1-63-68

Журналдың саны

Бөлім

Статьи

Most read articles by the same author(s)