Заманауи СМЖ форматтағы медиалық тұлғаның имиджін қалыптастыру тұжырымдамасы
Қаралымдар: 61 / PDF жүктеулері: 33
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-126-1-45-52Кілт сөздер:
имидж, медиалық тұлға, беделі, бұқаралық ақпарат құралдары, тележүргізушіАңдатпа
Бұл жұмыс технологияларды зерттеуге және бұқаралық коммуникация құралдарының заманауи форматтағы медиалық тұлғаның жағымды имиджі мен беделін қалыптастыруға әсер
ететін факторларды анықтауға негізделген. Зерттеудің өзектілігі ақпараттық кеңістікті дамытудың
қазіргі заманғы контекстін және онда болып жатқан эволюциялық өзгерістерді алдын ала анықтайды.
Баламалы масс-медианың дамуына қарамастан, теледидар ақпарат берудің тиімді көзі болып қала береді. Авторлар имидж бен беделдің қалыптасуының мәні мен ерекшелігін көрсетеді. Егер имидж-бұл
адам болмысының түрлі қырларын қамтитын күрделі әлеуметтік - психологиялық білім әрі күрделі
көп деңгейлі жүйе болса және оны қалыптастыру өзі жұмыс істейтін адамға немесе ұйымға ғана емес,
сондай-ақ әлеуметтік ортаға да байланысты болса, онда бедел-бұл имидждің құрамдас бөлігі, оның
қасиеттерінің, қадір-қасиеттерінің, кемшіліктерінің негізінде бір нәрсе туралы қоғамдық пікір