Заманауи СМЖ форматтағы медиалық тұлғаның имиджін қалыптастыру тұжырымдамасы


Қаралымдар: 61 / PDF жүктеулері: 33

Авторлар

  • Ю.А. Демьянова Е. Букетов ат. Қарағанды мемлекеттік университеті
  • В.Т. Абишева Е. Букетов ат. Қарағанды мемлекеттік университеті
  • Д.Ж. Джакипова Е. Букетов ат. Қарағанды мемлекеттік университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-126-1-45-52

Кілт сөздер:

имидж, медиалық тұлға, беделі, бұқаралық ақпарат құралдары, тележүргізуші

Аңдатпа

Бұл жұмыс технологияларды зерттеуге және бұқаралық коммуникация құралдарының заманауи форматтағы медиалық тұлғаның жағымды имиджі мен беделін қалыптастыруға әсер
ететін факторларды анықтауға негізделген. Зерттеудің өзектілігі ақпараттық кеңістікті дамытудың
қазіргі заманғы контекстін және онда болып жатқан эволюциялық өзгерістерді алдын ала анықтайды.
Баламалы масс-медианың дамуына қарамастан, теледидар ақпарат берудің тиімді көзі болып қала береді. Авторлар имидж бен беделдің қалыптасуының мәні мен ерекшелігін көрсетеді. Егер имидж-бұл
адам болмысының түрлі қырларын қамтитын күрделі әлеуметтік - психологиялық білім әрі күрделі
көп деңгейлі жүйе болса және оны қалыптастыру өзі жұмыс істейтін адамға немесе ұйымға ғана емес,
сондай-ақ әлеуметтік ортаға да байланысты болса, онда бедел-бұл имидждің құрамдас бөлігі, оның
қасиеттерінің, қадір-қасиеттерінің, кемшіліктерінің негізінде бір нәрсе туралы қоғамдық пікір

Жүктеулер

Жарияланды

2019-03-28

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Демьянова, Ю. ., Абишева, В. ., & Джакипова, Д. . (2019). Заманауи СМЖ форматтағы медиалық тұлғаның имиджін қалыптастыру тұжырымдамасы. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 126(1), 45–52. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-126-1-45-52

Журналдың саны

Бөлім

Статьи