Қазіргі дәуірдегі мерзімді баспасөзді қолдау: Ауғанстан мысалында
Қаралымдар: 200 / PDF жүктеулері: 112
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2023-144-3-52-59Кілт сөздер:
мерзімді баспасөз, аудиторияны жинау, Ауғанстан, басылым дизайныАңдатпа
Мерзімді баспасөз барлық бұқаралық ақпарат құралдарының бастауында тұрған өзегі. Бұл білім мен ақпаратты дамытудың және насихаттаудың тиімді құралы деп саналады, сондай-ақ баспасөз оқырмандарға бағыт-бағдар беріп, нұсқаушы (Патер, 2016). Сондықтан баспа басылымдарының басшылары, журналистер мен осы саладағы сарапшылар баспасөзді және цифрлық бұқаралық ақпарат құралдары мен жаңа технологиялық дәуірдің құралдарын пайдалана отырып нәтижеге жетуді үйренуі керек. Бұл мәселеге қатысты елеулі қадамдар жасау, сондай-ақ оқырмандарды тарту тәсілдерін түсіну және енгізу қажет.
Бұл зерттеудің нәтижелері мерзімді баспасөздің басшылары мен журналистерге өздерінің баспа басылымдарының оқылымын арттыруға, жалғастыруға және табысқа жетуге, сондай-ақ осы маңызды құралды пайдалану және олардың әлеуетін арттыру мақсатында кейінгі шараларды қабылдауға көмектеседі.
Зерттеулер көрсеткендей, қазіргі технологияның қарыштап дамыған кезеңінде газет-журналдарды шығаруды пайдалы салаға айналдырды. Мерзімді баспасөз басшыларына оқырман сұраныстары мен қажеттіліктеріне сәйкес қызмет көрсетудің жоғары стандарттарын қамтамасыз етуі қажет. Газет-журналдар тартымды, технологиялық құралдарға негізделген және беттерді басып шығару және безендіру принциптеріне сәйкес, оларда инновациялар мен оқу өнері болатындай етіп жасалуы және олар оқырмандар сұранысын қанағаттандыруы керек. Ол өз оқырмандары мен аудиториясының талғамына, аудиторияны тарту тактикасына толы болып, олардың өмірі, білімі, қажеттіліктері мен тілектері туралы хабардар етуі керек.