Журналистика, филология мамандықтарының оқу бағдарламасын дайындаудың өзекті мәселелері


Қаралымдар: 31 / PDF жүктеулері: 26

Авторлар

  • М.Б. Шындалиева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Қ.Қ. Сарекенова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-128-3-39-44

Кілт сөздер:

журналистика, филология, бағдарлама, академия, бағыт, дербестік

Аңдатпа

Мақалада жоғары оқу орындарының академиялық еркіндігі, қазіргі уақытта кадрларды даярлау барысы мамандықтар жіктеуішіне сәйкес жүргізілетіні, жаңа классификаторға сәйкес кадрларды даярлау бағытының лицензияланатыны туралы айтылады. Жоғары білім сапасын
бағалау аккредиттеу тетігі, олардың регламенттері, жоғары оқу орындарының академиялық еркіндігі туралы да жазылған. Филология және журналистика мамандықтары бір-біріне жақын мамандықтар болғандықтан жаһандану кезеңінде журналистика, массмедиа технологиясы мен филология
салаларындағы мамандардың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған ортақ журналист-филолог мамандығыныңбағдарламасын жасау қажеттігі жан-жақты талданған.
Мақала болашақ журналистерді даярлау үрдісінде филологиялық пәндерді тереңдетіп оқытудың қажеттілігіне де арналған, себебі студенттер сөзді пайдаланудың тәсілдерін жақсы меңгеріп
қана қоймай, болашақ журналистің жалпы мәдени өресінің жоғары болуы қажет екені айтылады.

Жүктеулер

Жарияланды

2019-09-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Шындалиева, М. ., & Сарекенова, Қ. (2019). Журналистика, филология мамандықтарының оқу бағдарламасын дайындаудың өзекті мәселелері. Bulletin of L.N. Gumilyov Eurasian National University. JOURNALISM Series, 128(3), 39–44. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-128-3-39-44

Журналдың саны

Бөлім

Статьи