Телевизиялық таңғы бағдарламалардың форматтық ерекшеліктері
Қаралымдар: 61 / PDF жүктеулері: 30
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-129-4-60-64Кілт сөздер:
таңғы жобалар, аудитория, контент, телевизиялық формат, медиапсихология, рейтингАңдатпа
Мақалада телеарналарда таңғы жобалардың шығу тарихына, олардың форматтық
ерекшеліктеріне тоқталған. Бүгінгі қазақстандық медиа нарықтағы ірі телеарналардың таңғы жобаларына талдау жасалған. Автор көрерменнің таңдауына оның әлеуметтік мәртебесі, демографиялық
тобы, жынысы мен психологиялық ерекшеліктері ықпал ететінін дұрыс тұжырымдаған. Айтылған
ерекшеліктер бағдарламаның танымалдығы мен рейтингіне тікелей әсер ететін факторларға жете
жатқызылған
Жүктеулер
Жарияланды
2019-12-27
Дәйексөзді қалай келтіруге болады
Алдабергенова, Ж. (2019). Телевизиялық таңғы бағдарламалардың форматтық ерекшеліктері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 129(4), 60–64. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-129-4-60-64
Журналдың саны
Бөлім
Статьи