Жаңа медиа жанрларының трансформациясы


Қаралымдар: 109 / PDF жүктеулері: 524

Авторлар

  • М.Б. Шиндалиева Алматы Менеджмент Университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2022-141-4-74-83

Кілт сөздер:

интернет, жаңа медиа, жанр, трансформация, ақпарат, функция, сайт, гиперсілтеме, медиамәтін, мультимедиа, файл, интерактивті мазмұн

Аңдатпа

Мақалада Қазақстандағы жаңа медиадағы жанрлық ерекшеліктер, жанрлардың транформацияға ұшырауы, интернет журналистиканың артықшылықтары мен
ерекшеліктері сараланады. Жаңа медиа мен дәстүрлі БАҚ-тың айырмашылығы мен
ұқсастықтары қарастырылып, ақпараттық, хабар тарату қызметіндегі ұйымдастырушылық және технологиялық өзгерістері жан-жақты талданады. Интернет журнализмнің қоғам талабына сай жұмыс істеуі, журналистердің публицистикалық материалдарды дайындау ерекшеліктері зерттеледі. Әртүрлі интернет сайттары мен
әлеуметтік институттар дәстүрлі БАҚ-пен бәсекелесе отырып, ақпаратты ұсыну
тәсілімен де әртараптанған озық үлгідегі жаңа массмедиа ерекшелігі мен дәстүрлі бұқаралық коммуникация құралдарының меншікті сайттарының болуы, заманауи БАҚ
мазмұнының конвергенттену барысында аудиторияның кеңеюі, ақпараттарды беру
мен орналастыру платформаларының көбеюі нақты мысалдармен сарапталады. Қазіргі
интернет басылымдардың жанрлық жүйесі әліге дейін түбегейлі зерттелмеу себебі аталып, желілік басылымдар санының артуы мен жанрлардың өзгеріске ұшырау себептері
ашылған.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-12-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Шиндалиева, М. (2022). Жаңа медиа жанрларының трансформациясы. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 141(4), 74–83. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2022-141-4-74-83

Журналдың саны

Бөлім

Статьи