Факт және оның жаңа медиадағы маңызы
Қаралымдар: 84 / PDF жүктеулері: 108
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2022-141-4-23-29Кілт сөздер:
пәрменділік, тиімділік, рентабельді, қоғамдық пікір, ақпараттық қауіпсіздік, ақпараттың еркін ағымы, лицензия, әлеуметтік жауапкершілік, ықпалАңдатпа
Қазіргі журналистика техногендік сипатқа ауысты. Интернетте апта, ай
құрғатпай жаңа бір тренд пайда болып, өз аудиториясын, қызмет ететін кеңістігін
тауып жатыр. Ескі мен жаңаның тартысы, таласы жүруде. Әдебиет ойды образға орап,
көркемдеп берсе, журналистика фактіге, нақты дәлелге сүйенеді. Қос сала да қоғамдағы
құндылықтардың шайылмай, саяси-әлеуметтік, рухани-мәдени іргетасымыздың берік,
мықты болуына қызмет етеді. Адам өз пікірін сөйлеу, жазу арқылы жеткізеді. Аллегориялық, ишара жанрларда ойды тұмшалау, жасыру мүмкін болса, масс-медиа аудиториямен ашық, бетпе-бет байланысқа шығып, дауласушы тарап медиацияға келіспесе,
соттасуға дейін барады. Мақалада осы және одан келіп туындайтын мәселелер сөз болады. Журналистің құқықтық сауаттылығына мән беріліп, кәсібилікті арттыратын,
шеберлікті шыңдайтын кейбір мәселелер талқыланады.