Факт және оның жаңа медиадағы маңызы


Қаралымдар: 84 / PDF жүктеулері: 108

Авторлар

  • Н. Қуантайұлы Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • Б.Т. Әшірбаев Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • Ә. Қамза Сүлейман Демирел университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2022-141-4-23-29

Кілт сөздер:

пәрменділік, тиімділік, рентабельді, қоғамдық пікір, ақпараттық қауіпсіздік, ақпараттың еркін ағымы, лицензия, әлеуметтік жауапкершілік, ықпал

Аңдатпа

Қазіргі журналистика техногендік сипатқа ауысты. Интернетте апта, ай
құрғатпай жаңа бір тренд пайда болып, өз аудиториясын, қызмет ететін кеңістігін
тауып жатыр. Ескі мен жаңаның тартысы, таласы жүруде. Әдебиет ойды образға орап,
көркемдеп берсе, журналистика фактіге, нақты дәлелге сүйенеді. Қос сала да қоғамдағы
құндылықтардың шайылмай, саяси-әлеуметтік, рухани-мәдени іргетасымыздың берік,
мықты болуына қызмет етеді. Адам өз пікірін сөйлеу, жазу арқылы жеткізеді. Аллегориялық, ишара жанрларда ойды тұмшалау, жасыру мүмкін болса, масс-медиа аудиториямен ашық, бетпе-бет байланысқа шығып, дауласушы тарап медиацияға келіспесе,
соттасуға дейін барады. Мақалада осы және одан келіп туындайтын мәселелер сөз болады. Журналистің құқықтық сауаттылығына мән беріліп, кәсібилікті арттыратын,
шеберлікті шыңдайтын кейбір мәселелер талқыланады.

Жүктеулер

Жарияланды

2022-12-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Қуантайұлы, Н. ., Әшірбаев, . Б. ., & Қамза, Ә. (2022). Факт және оның жаңа медиадағы маңызы. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 141(4), 23–29. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2022-141-4-23-29

Журналдың саны

Бөлім

Статьи