АҚШ медиа нарративтеріндегі гендерлік стереотиптер: тақырыптық шолу
Қаралымдар: 140 / PDF жүктеулері: 78
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2025-152-3-20-33Кілт сөздер:
гендерлік, гендерлік зерттеулер, БАҚ-тағы біржақтылық, сапалы талдау, тұрақты дамуАңдатпа
Жаһандық сын-қатерлер мен тұрақты және әділ қоғамға деген ұмтылыс жағдайында БАҚ қоғамдық пікірді қалыптастыруда және хабардарлықты арттыруда шешуші рөл атқарады. БҰҰ-ның №5 тұрақты даму мақсаты ретінде белгіленген гендерлік теңдік әлеуметтік тұрақтылыққа қол жеткізу үшін өте маңызды. Зерттеулер әйелдердің тұрақтылық туралы жоғары хабардарлығын көрсетсе де, әйелдердің бұл мәселелерді шешудегі әлеуеті неге жеткіліксіз пайдаланылатынын түсінуде олқылықтар бар. Зерттеу әлемдік бұқаралық ақпарат құралдарының тұрақты даму контекстінде жынысты қалай ұсынатынын талдайды, ерлер, әйелдер, еркектік және әйелдік бейнелерді қарастырады. Талдаудың негізі соңғы бес жылдағы жаңа деректермен толықтырылған медиа теңсіздіктер мен стереотиптерге арналған Mendes және Carter (2008) зерттеулері болды. Сапалы мазмұнды талдау қолданылады. Нәтижелер дәстүрлі «әйелдер» мамандықтарындағы әйелдерді бейнелеудің тұрақты тенденциясын көрсетеді - білім, медицина, әлеуметтік жұмыс, Әйелдер бизнесте, саясатта және кәсіпкерлікте көшбасшылық позицияларда нашар ұсынылған. Бұл әйелдер көшбасшылығының заңдылығын бұзады және теңсіздікті нығайтады. Зерттеу БАҚ-тың гендерлік кедергілерді еңсерудегі және ТДМ 5 және тұрақты дамудың кең мақсаттарына қол жеткізудегі рөлінің маңыздылығын көрсетеді.
