Қазіргі ресейлік БАҚ-тың мультимедиатизациялау стратегиялары
Қаралымдар: 30 / PDF жүктеулері: 31
Кілт сөздер:
конвергенция, мультимедиялық жанрлар, мультимедиялық форматтар, журналистиканы цифрландыру, интернет-БАҚАңдатпа
Ресейлік бұқаралық ақпарат құралдарының барлық танымал сайттары конвергентті. Мұны 2022-2024 жылдары жүргізілген зерттеулер көрсетті. Дегенмен, мультимедиялық басылымдардың үлесі өте әртүрлі – бір мультимедиялық басылымдардан жалпы мазмұндағы мультимедиялық басылымдардың үстемдігіне дейін. Осыған байланысты қазіргі ресейлік бұқаралық ақпарат құралдарын мультимедиаландырудың үш стратегиясы туралы айтуға болады – ерекше, таңдамалы және жалпы. Ерекше стратегия мен мультимедиялық элементтер басылымдардың аз бөлігінде ұсынылған, бірақ бұл басылымдар айтарлықтай толықтырады. Таңдаулы мультимедиатизация кезінде мультимедиа жарияланымдардың үштен біріне дейін, ал ең танымал мультимедиялық формат-жаңалықтар жазбасын репортаждық бейне түсіріліммен толықтыру. Бірдей мультимедиатизация мен сайттағы мультимедиялық жарияланымдар басым болады, бірақ мультимедияның едәуір бөлігі мәтіндік бөлімде қамтылған оқиғамен байланысты емес және әдетте тақырып бойынша немесе жаңалықтардың бейне таңдауы болып табылады. Зерттеу нәтижелері Ресейлік БАҚ-та мультимедиатизацияның жалпы қабылданған стратегиясы әлі дамымағанын, сондай-ақ медиа-контентті мультимедиатизациялау деңгейі бұқаралық ақпарат құралдарының танымалдылығына әсер ететін негізгі фактор емес екенін көрсетеді.