Қазақстан Үкіметінің мемлекеттік тапсырысы ақпараттық нарықта күн тәртібін қалыптастыру құралы ретінде (документалистика мысалында)
Қаралымдар: 67 / PDF жүктеулері: 88
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2024-3-148-74-84Кілт сөздер:
ақпараттық қауіпсіздік, күн тәртібін белгілеу, фрейминг, cherry picking, қазақстан үкіметі, ақпараттық саясатАңдатпа
Мақалада үкіметтің мемлекеттік ақпараттық тапсыры арқылы ақпараттық нарықтағы күн тәртібін анықтау әрекеттері қарастырылады. Деректі фильмдер көрермендердің жоғары сеніміне ие бұқаралық ақпарат құралдары ретінде таңдалды. Зерттеудің негізгі идеясы-деректі фильмдер жағдайында Үкімет ақпараттық нарық үшін қандай күн тәртібін анықтайтынын анықтау. Мемлекеттік ақпараттық тапсырыс нарықта модератор болуға мүмкіндік береді. Зерттеу әдісі ретінде сапалы мазмұнды талдау Үкіметтің азаматтар мен үкіметтің өзі сияқты мүдделі тараптарды ұсыну үшін қолданатын күн тәртібін қалыптастырудың негізгі нүктелерін анықтауға мүмкіндік береді. Барлығы мемлекеттік ұйымдар, мемлекеттік телеарналар және мемлекетпен байланысты медиа-компаниялар жасаған 32 деректі фильм зерттелді. Талдау барысында деректі фильмдерде қайталанатын тілдік заңдылықтар анықталды. Нәтижелер үкіметтің күн тәртібі қарапайым және біржақты түрде тұжырымдалғанын көрсетеді, бұл ішінара аудиторияны екіұшты қабылдауға әкелді. Жұмыстың ғылыми құндылығы ақпараттық нарықта модератор ретінде мемлекеттік аппараттың мінез-құлық стратегиясын анықтауда көрінеді. Мақала ақпараттық нарықта күн тәртібін анықтаудың осы стратегиясының тиімділігін анықтау бойынша одан әрі сапалы және сандық зерттеулерге негіз жасайды.