Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы

Теледидардағы шок-контент: аудиторияға әсер ету проблемасы


Қаралымдар: 30 / PDF жүктеулері: 32

Авторлар

  • Светлана Велитченко Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
  • Жанат Досхожина Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
  • Айгүл Ниязғұлова Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

Кілт сөздер:

зорлық-зомбылық, агрессия, БАҚ, мазмұн, теледидар, телевизиялық журналистика

Аңдатпа

Атрибуты инновациялық коммуникациялық технологиялар болып табылатын ақпараттық қоғам ақпарат пен білімге қол жеткізудің бұрын-соңды болмаған мүмкіндіктерін ашады, әр адамға өзінің әлеуетін іске асыруға және өмір сапасын жақсартуға мүмкіндік береді. Сонымен бірге ақпараттық қоғамда көптеген қауіптер мен қауіптер бар. Сондай-ақ, теледидардың жалпы қоғамға әсер ету дәрежесінің артуын, оның қоғамдық пікірді ғана емес, сонымен бірге қоғамдық моральды, әлеуметтік өмірді, адамгершілік бағдарларды қалыптастырудағы рөлін ескеру қажет. Қазіргі заманғы телекөрерменнің экрандағы зорлық-зомбылық көрінісі жиі кездеседі. Бұл күш, супер қаһарман, жанашырлық пен жанашырлықтың жоқтығын көрсету аспектілерін қамтитын белгілі бір ақпараттық саясатқа байланысты. Теледидар арқылы зорлық- зомбылық пен агрессияны тарату мәселесі бүкіл әлемде өзекті. Осы мазмұнды көрсетудің жеке тұлғаның психоәлеуметтік мінез-құлқына әсері мәселесі де өзекті.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-09-22

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Велитченко S., Досхожина Z., & Ниязғұлова A. (2024). Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы: Теледидардағы шок-контент: аудиторияға әсер ету проблемасы. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 147(2), 139–150. Retrieved from https://buljourn.enu.kz/index.php/main/article/view/520