Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы

Әлеуметтік медиа журналистика: негізгі тенденциялары мен қазіргі талаптары


Қаралымдар: 4 / PDF жүктеулері: 32

Авторлар

  • Александра Головко Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті
  • Алматай Жусупова Ахмет Байтұрсынұлы атындағы Қостанай өңірлік университеті

Кілт сөздер:

медианы цифрландыру, журналистика және әлеуметтік желілер, блогинг, заманауи медиа трендтері, жаңа медиа

Аңдатпа

Қазіргі журналистика әлеуметтік желілердің, сайттардың және блогингтің қарқынды дамуына байланысты мәжбүрлі трансформация жағдайында. Оның өзгерістері бұқаралық ақпарат құралдарының барлық аспектілеріне, соның ішінде жетекші тенденцияларға, материалдардың проблематикасына, жаңалықтар қызметінің өзектілігіне, қоғамдық пікірге және журналистің қоғамдағы рөліне әсер етеді, осылайша бақ қызметкерлері үшін жаңа сын – қатер туғызады-медианың заманауи сұраныстарына бейімделу немесе ақпараттық нарықтан кету. Мақала сонымен қатар әлеуметтік платформа алгоритмдерінің жаңалықтарды сүзуге және блогтың медиа ортаға әсерін қарастырады. Қостанай облысының БАҚ-тарын талдау нәтижесінде қазіргі заманғы журналистикада әлеуметтік желілерді тиімді пайдалануға және осыған байланысты сын-тегеуріндерді еңсеруге бағытталған журналистер мен редакцияларға практикалық ұсынымдар ұсынылады.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-09-22

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Головко, А., & Жусупова , А. . (2024). Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы: Әлеуметтік медиа журналистика: негізгі тенденциялары мен қазіргі талаптары. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 147(2), 45–55. Retrieved from https://buljourn.enu.kz/index.php/main/article/view/512