Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы

Әлеуметтік медианың дәстүрлі спорттық журналистикаға әсері


Қаралымдар: 26 / PDF жүктеулері: 42

Авторлар

  • Мансур Конуралп Акташ Хаджи Байрам Вели университеті
  • Закир Авшар Хаджи Байрам Вели университеті

Кілт сөздер:

Спорттық журналистика, футбол журналистикасы, қайталама журналистика, әлеуметтік медиа, футбол клубтары

Аңдатпа

Әлеуметтік медианың таралуы бүкіл әлем бойынша медиа салада терең өзгерістерге әкелді және бұл цифрландырудың әсерінен спорттық журналистиканың өзгеруін бастады. Жаңа медиа-акторлар дәстүрлі спорттық журналистиканы оң және теріс бағалауға болатын процестерге айналдыруды жалғастыруда.
Бұл зерттеу спорттық журналистикаға әлеуметтік медиа құралдары мен футбол журналистикасы арқылы цифрландыру процесі қалай әсер ететінін қарастырады. Зерттеудің негізгі мотивациясы-спорттық журналистика мен цифрландыру соңғы онжылдықта заманауи зерттеу салаларына айналды және цифрлық медиа өзінің маңыздылығын арттыруды жалғастыруда.
Зерттеудің бір бөлігі ретінде футбол журналистері әдеттегіден өзгеше осы жаңа процесте "қайталама журналистика" позициясына ауысады деп айтуға болады, өйткені футбол клубтары қазір олармен байланысты маңызды жаңалықтарды өздерінің ресми әлеуметтік медиа аккаунттары арқылы бөліседі. Зерттеудің мақсаты-осы тұжырымдама туралы пікірталас бастау.
"Қайталама журналистика" ұғымын енгізе отырып, зерттеу журналистердің күн тәртібін анықтайтын және жаңалықтар беретін бастапқы дереккөздің дәстүрлі рөлінен айырмашылығы, жаңалықтарды аудиторияға ұсыну кезінде кездесетін қайталама ұстанымын түсінуге тырысады. Бұл ауысым клубтар қазір өз жаңалықтарын ресми арналар арқылы, соның ішінде арнайы мазмұн және кәсіби қоғаммен байланыс бөлімшелерінің қызметі арқылы жұртшылықпен бөлісетіндіктен орын алуда.
Футбол журналистері футбол клубының көпшілікке ұсынған жаңалықтарымен бөліседі, әлеуметтік желілердегі аккаунттарында осы жаңалықтарды жариялау арқылы пікірталастар мен бағалауды бастайды. Бұл тұрғыда клубтардың кәсіби коммуникациялық топтары басқаратын әлеуметтік медиа аккаунттары өз ізбасарларына маңызды футбол жаңалықтарын бірінші болып жеткізеді. Футбол репортерлары немесе журналистер жаңалықтарға қол жеткізудің негізгі көзі болған дәстүрлі медиа әдеттер екінші орынға көшті деп есептеледі, бұл бұрынғы медиа әдеттердің өзгеруін көрсетеді.

Жүктеулер

Жарияланды

2024-09-22

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Акташ M. K., & Авшар Z. (2024). Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы: Әлеуметтік медианың дәстүрлі спорттық журналистикаға әсері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 147(2), 25–31. Retrieved from https://buljourn.enu.kz/index.php/main/article/view/499