Инновациялық технологияны игеру қажеттілігі және отандық журналистика мүмкіншіліктері


Қаралымдар: 46 / PDF жүктеулері: 44

Авторлар

  • Л.Д. Асанов Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
  • М.Б. Даулен Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2018-123-2-66-78

Кілт сөздер:

Инновация, Конвергенция, Технология, онлайн, Медиахолдинг, Интернет-медиа, The New York Times

Аңдатпа

Мақалада Инновациялық технологияны игеру қажеттілігі мен Отандық журналистика
мүмкіншіліктері туралы ғылыми сараптама жасалынған. Қазақстандағы алғашқы медиахолдингтер туралы мағұлмат және әлемдік ақпараттық технология мүмкіншіліктерді игерудегі Қазақстан БАҚ-ының
алғашқы нәтижелері нақты мысалдар арқылы көрініс тапқан. Конвергенттік журналистика және оның
уақыт ағымындағы тиімділігі туралы мақалада жан-жақты сараланып жазылған.
Мақалада жаңа ақпараттық технологиялардың әсерінен бұқаралық коммуникация саласына
өзгерістер енгізгенін, заманауи масс-медианың трансформациясына түбегейлі әсер етуін талқылайды.
Ақпараттық қарым-қатынастың тарихына тоқталады.
Журналистиканың коммерциялық сипаты басымдық танытып отырған кезеңде нарық механизмдері арқылы жүзеге асырылатын БАҚ пен журналистің қызметін экономикалық тұрғыдан үйлестіру
маңызды міндет қарастырады

Жүктеулер

Жарияланды

2022-06-29

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Асанов, Л. ., & Даулен, М. (2022). Инновациялық технологияны игеру қажеттілігі және отандық журналистика мүмкіншіліктері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 123(2), 66–78. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2018-123-2-66-78

Журналдың саны

Бөлім

Статьи