Инновациялық технологияны игеру қажеттілігі және отандық журналистика мүмкіншіліктері
Қаралымдар: 46 / PDF жүктеулері: 44
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2018-123-2-66-78Кілт сөздер:
Инновация, Конвергенция, Технология, онлайн, Медиахолдинг, Интернет-медиа, The New York TimesАңдатпа
Мақалада Инновациялық технологияны игеру қажеттілігі мен Отандық журналистика
мүмкіншіліктері туралы ғылыми сараптама жасалынған. Қазақстандағы алғашқы медиахолдингтер туралы мағұлмат және әлемдік ақпараттық технология мүмкіншіліктерді игерудегі Қазақстан БАҚ-ының
алғашқы нәтижелері нақты мысалдар арқылы көрініс тапқан. Конвергенттік журналистика және оның
уақыт ағымындағы тиімділігі туралы мақалада жан-жақты сараланып жазылған.
Мақалада жаңа ақпараттық технологиялардың әсерінен бұқаралық коммуникация саласына
өзгерістер енгізгенін, заманауи масс-медианың трансформациясына түбегейлі әсер етуін талқылайды.
Ақпараттық қарым-қатынастың тарихына тоқталады.
Журналистиканың коммерциялық сипаты басымдық танытып отырған кезеңде нарық механизмдері арқылы жүзеге асырылатын БАҚ пен журналистің қызметін экономикалық тұрғыдан үйлестіру
маңызды міндет қарастырады