Мемлекеттік бағдарламаларды насихаттаудағы жаңа медиа


Қаралымдар: 50 / PDF жүктеулері: 33

Авторлар

  • M.O. Негизбаева Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • А.С. Слямова Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • Ли Жуй Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-127-2-84-90

Кілт сөздер:

әлеуметтік медиа, жаңа медиа, мемлекеттік бағдарламалар

Аңдатпа

Жаңа Қазақстан идеясын жүзеге асыруда дәстүрлі және азаматтық БАҚ технологиясының анықтамасы зерттеудің объективті қажеттілігі мен өзектілігі болып табылады. Ұлттық
сана-сезімнің негізін қалыптастыратын және Қазақстанға өзінің тұрақты, жоғары сапалы және перспективалы бағыттарына жетуге мүмкіндік беретін қоғамдық сананы және рухани және моральдық
жаңаруды жаңғырту үшін дәстүрлі және жаңа СМЖ-нің әрі қарай әрекет етуі үшін тиімді жолдарын
қарастыру.
Мақаланың мақсаты - жастарды ақпараттандырудағы мемлекеттік тетіктерді интеграциялау
жолдарын және олардың жаңа Қазақстанды құру үдерісіне қатысуын көрсету.
Зерттеу жұмысының ғылыми құндылығы мен нәтижелері мемлекеттік ақпараттық саясатты
жетілдіру және жаңа медиа ресурстарын ұйымдастыру бойынша ұсынымдар мен ұсыныстар пакетін қалыптастыру үшін қолданылады.
Зерттеу әдістемесі жалпы ғылыми әдістерді және жеке ғылыми-техникалық әдістерді, сондай-ақ пәнаралық тәсілдерді қоса алғанда, қазіргі заманғы ғылыми білім беру әдістерінің кешенін
қолдана отырып жүзеге асырылады.
Тақырыпты талдау барысында сипаттау, бақылау және салыстыру сияқты эмпирикалық
тәсілдермен қатар, шетелдік ғалымдардың еңбектеріндегі аксиомаларға сүйенген теориялық әдістер қолданылды.
Ғылыми мақаланың басты нәтижесі – Қазақстандағы дәстүрлі және жаңа БАҚ саласындағы
ақпараттық қызметтің Жаңа стратегиясының тұжырымдамасы мен құрылымын анықтау және оның
Қазақстанның рухани өсуіне әсер етуі, зерттеудің практикалық маңыздылығын түсінуге арналған.
Бүгінгі күні жаңа және әлеуметтік БАҚ-тардың идеологиялық білім беру және әлеуметтік,
мемлекеттік құрылыс салаларында мемлекеттің күш-жігерін қолдау мәселелеріне қызығушылығы
төмендейді, ал Қазақстан жастарының басым бөлігі тұрақты көрермендер немесе Жаңа медиа оқырмандары болып табылады

Жүктеулер

Жарияланды

2019-06-28

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Негизбаева M., Слямова, А. ., & Жуй, Л. . (2019). Мемлекеттік бағдарламаларды насихаттаудағы жаңа медиа. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 127(2), 84–90. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-127-2-84-90

Журналдың саны

Бөлім

Статьи