Қазіргі медиа дискурстағы иронияның функционалды ресурсы (Facebook әлеуметтік желісіндегі хат алмасу материалында)


Қаралымдар: 28 / PDF жүктеулері: 26

Авторлар

  • А.В. Курьянович Томск мемлекеттік педагогикалық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-127-2-69-77

Кілт сөздер:

ирония, әлеуметтік интеракция, медиа дискурс, эпистолярлық мәтін, желілік хат алмасу, әлеуметтік желі

Аңдатпа

Зерттеу міндеттеріне иронияның функционалдық қасиеттерін зерттеу кіреді
эпистолярлық медиа-желілік мәтіндерде күлкілі эффект жасау құралдары-полилог
Facebook әлеуметтік желісін пайдаланушылардың хат-хабарлары. Көпфункционалды нысан ашылады
қазіргі медиа коммуникация кеңістігінде жұмыс істейтін ирония. Ретінде
зерттеу әдістері дискурсивті талдау элементтерін, лексикалық-семантикалық,
коммуникативті-прагматикалық және стилистикалық талдау. Зерттеу барысында қазіргі заманғы медиа-коммуникация теориясы, когнитивті-дискурсивті лингвистика, эпистолярия теориясы саласындағы жетістіктерге сүйене отырып, ирония ең сұранысқа ие болып табылатындығы анықталды
бағытталған эпистолярлық адресаттардың коммуникативті стратегиясын ұсыну құралдары
күлкілі эффект жасау. Эмпирикалық материалды талдау көрсеткендей, желідегі ирония
корреспонденция өткір әлеуметтік мәселелер бойынша авторлық рефлексияны білдіруге ықпал етеді,
қоғамда бар. Ирония бағалауды, әсер етуді, сипаттауды жүзеге асырады,
фатикалық, үйлестіруші, когнитивті функциялар. Функционалдық қасиеттер тізімінде иронияның сөйлеушілердің әлем туралы білімдерін тұжырымдау функциясының басым болуы және
осы білімге өз көзқарасыңызды білдіру

Жүктеулер

Жарияланды

2019-06-28

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Курьянович, А. (2019). Қазіргі медиа дискурстағы иронияның функционалды ресурсы (Facebook әлеуметтік желісіндегі хат алмасу материалында). Bulletin of L.N. Gumilyov Eurasian National University. JOURNALISM Series, 127(2), 69–77. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-127-2-69-77

Журналдың саны

Бөлім

Статьи