Қоғамдық пікір БАҚ-тың әлеуметтік сұранымының индикаторы ретінде


Қаралымдар: 46 / PDF жүктеулері: 37

Авторлар

  • А.Р. Раджабов Белоруссия мемлекеттік университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-129-4-52-59

Кілт сөздер:

БАҚ, қоғам, аудитория, медиаықпал, хабар тарату ақпараты, қайта байланыс

Аңдатпа

Мақалада бұқаралық коммуникация құралдарының ұлттық мәдениет пен сананың
қалыптасуы мен қайта түлеуіне әсері қарастырылады. Зерттеудің мақсаты – қолданылып жүрген теорияларды талдап, БАҚ-тың аудиторияға ықпалын айқындау және Беларусь Республикасы тұрғындарының арасында медиахабарлардың кай тақырыптары көбірек сұранымға ие екенін анықтау.
Автор БҰА-нің Әлеуметтану институты жүргізген әлеуметтік зерттеулер қорытындыларына сүйене отырып, Беларусь экономикасы үшін маңызды салаларды анықтап, БАҚ-тың қоғаммен
тығыз байланысын және оқырмандарды көбірек толғандыратын жайттарды атап көрсетеді. Беларустық БАҚ өзінің беделі мен оқиғаларды жедел жеткізуінің арқасында қоғамдық пікірге әсер етудегі
маңызды ақпарат көзі екендігі туралы қорытындыға келеді.

Жүктеулер

Жарияланды

2019-12-27

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Раджабов, А. . (2019). Қоғамдық пікір БАҚ-тың әлеуметтік сұранымының индикаторы ретінде. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 129(4), 52–59. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2019-129-4-52-59

Журналдың саны

Бөлім

Статьи