Жаңа медианың аудиториясы: өзгерістер мен бәсеке


Қаралымдар: 61 / PDF жүктеулері: 35

Авторлар

  • А. Шайкенова М. Қозыбаев ат. Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
  • Т. Тілеубай М. Қозыбаев ат. Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2020-130-1-79-84

Кілт сөздер:

жаңа медиа, аудитория, дәстүрлі БАҚ, заманауи технологиялар, әлеуметтік желілер

Аңдатпа

Мақалада соңғы жылдары медиа индустрияға үлкен өзгерістер әкелген заманауи
технологиялармен бірге оқырман қауымның өзгеруіне шолу жасалады. Сондай-ақ, аудиторияның
назарын өзіне аудару үшін классикалық (кәсіби) журналистика мен басқа да ақпарат көздерінің
қалай бәсекеге түсетіні талданған.
Әр жылдары Ресейде жарық көрген әдебиеттерде («Как новые медиа изменили журналистику: 2012-2016», Амзин А. и другие, Екатеринбург, Гуманитарный университет, 2016; «Аудитория
новых медиа», Крищанович Полина, Павловская Каролина, 2016) соңғы 15-20 жылда жаңа медианың аудиториясының қалай өзгергені, күн сайын технологиялар мен медианың өзара қарым-қатынасының күшейіп келе жатқаны жазылған. Ал шетелдік әдебиеттерде классикалық медиа мен
әлеуметтік медианың бәсекеге түсуіндегі нақты айырмашылықтары егжей-тегжейлі көрсетіледі.

Жүктеулер

Жарияланды

2020-03-31

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Шайкенова, А., & Тілеубай, Т. . (2020). Жаңа медианың аудиториясы: өзгерістер мен бәсеке. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 130(1), 79–84. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2020-130-1-79-84

Журналдың саны

Бөлім

Статьи