Жаңа медианың аудиториясы: өзгерістер мен бәсеке
Қаралымдар: 61 / PDF жүктеулері: 35
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2020-130-1-79-84Кілт сөздер:
жаңа медиа, аудитория, дәстүрлі БАҚ, заманауи технологиялар, әлеуметтік желілерАңдатпа
Мақалада соңғы жылдары медиа индустрияға үлкен өзгерістер әкелген заманауи
технологиялармен бірге оқырман қауымның өзгеруіне шолу жасалады. Сондай-ақ, аудиторияның
назарын өзіне аудару үшін классикалық (кәсіби) журналистика мен басқа да ақпарат көздерінің
қалай бәсекеге түсетіні талданған.
Әр жылдары Ресейде жарық көрген әдебиеттерде («Как новые медиа изменили журналистику: 2012-2016», Амзин А. и другие, Екатеринбург, Гуманитарный университет, 2016; «Аудитория
новых медиа», Крищанович Полина, Павловская Каролина, 2016) соңғы 15-20 жылда жаңа медианың аудиториясының қалай өзгергені, күн сайын технологиялар мен медианың өзара қарым-қатынасының күшейіп келе жатқаны жазылған. Ал шетелдік әдебиеттерде классикалық медиа мен
әлеуметтік медианың бәсекеге түсуіндегі нақты айырмашылықтары егжей-тегжейлі көрсетіледі.