Бедел капиталы ұғымы және негізгі өлшемдері


Қаралымдар: 29 / PDF жүктеулері: 27

Авторлар

  • Ж. Темирбаева Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • И. Рыстина Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2020-130-1-58-66

Кілт сөздер:

бедел капиталы, материалдық емес актив, бедел, стейкхолдерлер, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, корпоративтік мәдениет, адалдық

Аңдатпа

Мақалада компанияның беделдік капиталын қалыптастырудағы материалдық
емес активтердің рөлі қарастырылады. Дефиницияға салыстырмалы талдау жүргізу жолымен «бедел капиталы» ұғымына авторлық түсінік берілді. Нәтижесінде бедел капиталы компанияның бизнес-ортада бәсекелестік артықшылығын қамтамасыз етеді және оның нарықтық құнын арттыру
көзі болып табылады деген қорытынды жасалады. Беделдік капиталдың негізгі құрамдас бөлігі
өнім сапасына, корпоративтік мәдениетке, бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі арқылы капиталға
айналатын бедел болып табылады.

Жүктеулер

Жарияланды

2020-03-31

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Темирбаева, Ж. ., & Рыстина, И. (2020). Бедел капиталы ұғымы және негізгі өлшемдері. Bulletin of L.N. Gumilyov Eurasian National University. JOURNALISM Series, 130(1), 58–66. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2020-130-1-58-66

Журналдың саны

Бөлім

Статьи