Жаңа медиалардағы брендингтің теориялық аспектісі


Қаралымдар: 44 / PDF жүктеулері: 78

Авторлар

  • Б. Иманғалиев Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
  • Д. Төкенова Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2020-132-3-18-24

Кілт сөздер:

брендинг, әсер ету психологиясы, экономикалық тиiмдiлiк, әлеуметтiк жауапкершiлiк

Аңдатпа

Елiмiзде бренд те цифрлық технологиялар сияқты маркетингпен қатар
қарқынды дамуда. Маркетинг дегенiмiз - идеяларды жоспарлау, алға жылжыту және жүзеге асыру үдерісі болса, онда брендинг – бұл өнiмдi пайдалану нәтижесiнде сатып алушыда қалатын әсерлер жиынтығы. Әр тұтынушыға психологиялық әсер етпей брендингтi
елестету мүмкiн емес. Өнiмнiң техникалық сипаттамасынан басқа, маркетологтар
мен PR мамандары сатылымның өсуiне әсер ететiн психологиялық әдiстердi бiлуi керек. Сонымен қатар, ұзақ мерзiмдi келешекке мақсатты аудиторияны қалыптастыру
қажет. Мақсатты аудитория - кез келген маркетингтiк қызметтiң маңызды аспектiсi. Брендтiң мақсатты аудиториясының болуы бiзге нарықтық тұтынушылардың
белгiлi бiр тобына шоғырлануға, оны қажеттi жерде дұрыс қарым-қатынаста сатуға
мүмкiндiк бередi. Шындығында, бұл белгiлi бiр брендке мұқтаж және өнiм ұсынатын
артықшылықтарға қызығушылық танытатын адамдар тобынан құралады.
Бұл ғылыми мақала адамдардың брендтердi таңдауының негiзгi себептерiн және соңғы
жылдары брендингтiң психологиялық әсерiнiң қандай жаңа құралдары пайда болғанын
қарастыруды ұсынады.

Жүктеулер

Жарияланды

2020-09-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Иманғалиев, Б. ., & Төкенова, Д. . (2020). Жаңа медиалардағы брендингтің теориялық аспектісі. Bulletin of L.N. Gumilyov Eurasian National University. JOURNALISM Series, 132(3), 18–24. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2020-132-3-18-24

Журналдың саны

Бөлім

Статьи