Краудсорсинг және шығармашылық PR-жобалардың болашағы


Қаралымдар: 58 / PDF жүктеулері: 105

Авторлар

  • А.Н. Городищева Академи М.Ф. Решетнев атындағы Сібір мемлекеттік ғылым және технологиялар университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2022-138-1-8-18

Кілт сөздер:

краудсорсинг, дизайн, шығармашылық жарыс, интернет технологиясы, авторлық құқық мәселесі

Аңдатпа

Жаңа ақпараттық қызметтер шығармашылық жобалардың технологияларын өзгертеді. Краудсорсинг информатика, бизнес және ақпараттық
жүйелер саласында үлкен назар аударған белсенді зерттеу аймағы болып табылады.
Дизайндағы краудсорсинг шығармашылықтағы «жетекші стиль» және «мәртебеге» ие
дәстүрлерін бұзады. Краудсорсинг ескі толқынға қауіп төндіретін жаңа толқындардың
пайда болуына себеп болады, таланттардың ашылуын қамтамасыз етеді, сараптамалық
қызметтер мен дағдыларды – бірегей таланттар, тәжірибе, инновация мәселесін шешуге
немесе жеке жарыстарды жобалауға қарамастан, өз мақсаттарына тез жету әдістемесін
ұсынуға мүмкіндік береді. Краудсорсинг – идеяларды қалыптастыру, бұл клиенттерге
бәсекелестік артықшылықты бере алады. Дизайн жобаларын әзірлеу кезінде
краудсорсинг бойынша жүргізілген зерттеудің негізгі мәселелері: бұқаралық
аудиторияны шығармашылыққа жаппай тарту, басшылықтың болмауы, жұмыс
нәтижелері бойынша ақы төлеу. Анализдік талдау нақты өнімге краудсорсинг
технологиясы арқылы қол жеткізуге болатындығын көрсетеді, тұтынушы және
дизайдндық әзірлеушілермен коммуникацияны кеңейту перспективалы болады.
Қарастырылатын мәселе – дизайнердің құқықтарын қорғау. Бұл мақалада біз
краудсорсингтің жаңа әдістері мен тәсілдерін, қолданыстағы және дамып келе жатқан
краудсорсинг жүйелерін жетілдіруге бағытталған жүйелі зерттеуді ұсынамыз. Біз
краудсорсинг кезеңдерін, оның ішінде бастамашылық, тапсырма дизайнын, ынталандыру
механизмін орнатуды қарастыруды ұсынамыз. Нәтижесінде біз мәселелерді анықтап,
болашаққа зерттеудің мүмкін бағыттарын ұсынамыз. 

Жүктеулер

Жарияланды

2022-03-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Городищева, А. (2022). Краудсорсинг және шығармашылық PR-жобалардың болашағы. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 138(1), 8–18. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2022-138-1-8-18

Журналдың саны

Бөлім

Статьи