Telegram арнасында медиамәтін жазу ұстанымдары
Қаралымдар: 186 / PDF жүктеулері: 288
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2023-142-1-8-14Кілт сөздер:
журналистік мәтін, әлеуметтік желі, мессенджер, жеделхат-арна, Telegram, конвергентті журналистика, интернет-ресурсАңдатпа
Бұл мақалада 2022 жылдың 1 қаңтары мен 30 желтоқсаны аралығында «Абайлаңыз, жаңалықтар» және «Readovka» арналарының мысалында Telegram мессенджерінде журналистік мәтінді құру принциптері қарастырылған, сонымен қатар «журналистік мәтін» терминінің анықтамасы қарастырылған, ол автордың ниетіне сәйкес сенімді фактілер мен тұжырымдаманы қамтитын тұтас семиотикалық құрылымды білдіреді. Әрі қарай «Абайлаңыз, жаңалықтар» және «Readovka» телеграм-арналарындағы посттарға талдау жасалды. Мессенджерлердегі журналистік мәтіннің құрылымы өте қарапайым және тақырып, субтитр, жетекші, негізгі бөлім, қорытынды, медиа материалдар мен сілтемелерді қамтиды. Көбінесе «Абайлаңыз, жаңалықтар» және «Readovka» арналары өз жазбаларында тақырыптарды қолданбайтыны анықталды.