Telegram арнасында медиамәтін жазу ұстанымдары


Қаралымдар: 186 / PDF жүктеулері: 288

Авторлар

  • Е.Н. Клеменова Ростов мемлекеттік экономикалық университеті
  • А.В. Муха Ростов мемлекеттік экономикалық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2023-142-1-8-14

Кілт сөздер:

журналистік мәтін, әлеуметтік желі, мессенджер, жеделхат-арна, Telegram, конвергентті журналистика, интернет-ресурс

Аңдатпа

Бұл мақалада 2022 жылдың 1 қаңтары мен 30 желтоқсаны аралығында «Абайлаңыз, жаңалықтар» және «Readovka» арналарының мысалында Telegram мессенджерінде журналистік мәтінді құру принциптері қарастырылған, сонымен қатар «журналистік мәтін» терминінің анықтамасы қарастырылған, ол автордың ниетіне сәйкес сенімді фактілер мен тұжырымдаманы қамтитын тұтас семиотикалық құрылымды білдіреді. Әрі қарай «Абайлаңыз, жаңалықтар» және «Readovka» телеграм-арналарындағы посттарға талдау жасалды. Мессенджерлердегі журналистік мәтіннің құрылымы өте қарапайым және тақырып, субтитр, жетекші, негізгі бөлім, қорытынды, медиа материалдар мен сілтемелерді қамтиды. Көбінесе «Абайлаңыз, жаңалықтар» және «Readovka» арналары өз жазбаларында тақырыптарды қолданбайтыны анықталды.

Жүктеулер

Жарияланды

2023-03-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Клеменова, Е., & Муха , А. . (2023). Telegram арнасында медиамәтін жазу ұстанымдары. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 142(1), 8–14. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2023-142-1-8-14

Журналдың саны

Бөлім

Статьи