Медиасауаттылықты зерттеуде ассоциативті үстел ойындарын университеттің оқу процесіне кіріктіру («Медиалабиринт» үстел ойынының негізінде)
Қаралымдар: 79 / PDF жүктеулері: 94
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2023-145-4-96-106Кілт сөздер:
медиасауаттылық, геймификация, оқу процесі, үстел ойындары, ойын механикасы, медиалабиринтАңдатпа
Ұсынылған ғылыми-зерттеу жұмысында геймификация феномені, оның Қазақстан Республикасының жоғары оқу орындарындағы білім беру үдерісі үшін маңызы қарастырылады, онда журналистика факультеттері мен кафедралары студенттерінің, магистранттарының медиа сауаттылық деңгейін арттыру бойынша жұмыстар жоспарлы түрде жүргізіледі.
Бұл басылымның басты мақсаты-медиа сауаттылықты зерттеу кезінде оқу процесіне енгізуге ең қолайлы ойын механизмдерін сипаттау. Оларға, авторлардың пікірінше, ауызша-командалық Ассоциация ойындарының негізінде жатқан ережелер мен белгілердің жиынтығы кіруі керек. Жоғарыда аталған бағытта заманауи ойын дизайнының бірқатар сәтті идеяларын пайдалана отырып, облыстық университеттің журналистика кафедрасының командасы «Медиа лабиринт» оқу үстелі ойынын жасады.
Мақаланың теориялық маңыздылығы: Зерттеу барысында анықталған деректерді Қазақстан Республикасының Жоғары оқу орындарының оқытушылары зерттелетін мәселелер шеңберінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын, оқу-әдістемелік құралдарды жазу процесінде, сондай-ақ «медиа сауаттылық» пәні бойынша дәріс материалдарын дайындау кезінде пайдалана алады. Бұл ғылыми жұмыстың практикалық маңыздылығы-зерттеу нәтижелерін жоғары мектептегі оқу процесіне енгізу мүмкіндігі (журналист студенттердің практикалық сабақтарында «Медиалабиринт» үстел ойынын пайдалану). Сонымен қатар, «Медиалабиринт» үстел ойыны медиа сауаттылық деңгейін арттырудың әмбебап құралы бола алады, өйткені ол «Журналистика» бағыты бойынша білім алушыларға ғана емес, сонымен қатар басқа гуманитарлық мамандықтардың студенттеріне, ақпараттық технологияларды тереңдетіп оқытатын жоғары сынып оқушыларына да оң әсер ете алады.