Студент-журналистерді дағдыландыру және психологиялық қолдау мәселелері


Қаралымдар: 60 / PDF жүктеулері: 124

Авторлар

  • А.Ф. Березин остов білім беру қызметкерлерінің біліктілігін арттыру және кәсіби қайта даярлау институты
  • Н.Н. Березина Ростов мемлекеттік экономикалық университеті
  • Клеменова Клеменова Ростов мемлекеттік экономикалық университеті

DOI:

https://doi.org/10.32523/2616-7174-2021-134-1-72-78

Кілт сөздер:

журналист мамандығы, психологиялық қолдау, дағдарыс, оқу және кәсіби даму, кәсіби өзін-өзі анықтау, журналист бейнесі, үшінші курс дағдарысы, кәсіби құзыреттілік

Аңдатпа

Болашақ журналистердің мамандыққа деген көзқарасы мен кәсіби жетістігі университетте оқу кезеңінде айтарлықтай қалыптасады. Дәстүр бойынша бірінші және бесінші курс студенттеріне ерекше көңіл бөлінеді, бірақ оқу процесінің ортасында студенттер мамандық имиджі мен оқу-кәсіби
қызметке деген көзқарастың маңызды өзгерістеріне ие болады. «Үшінші курс дағдарысының» ерекшелігін түсіну студенттердің оқуға және кәсіби дамуына деген ынтасын сақтауға немесе арттыруға мүмкіндік
береді, ал психологиялық қолдаудың кешенді бағдарламасы болашақ журналистерге көмек көрсетуді
жүйелі етеді. Мақалада журналист кәсібінің имиджін зерттеу нәтижелері, сондай-ақ, бірінші және үшінші курс студенттерінің журналистің маңызды жеке қасиеттері туралы идеялары және өзінің кәсіби өзінөзі жүзеге асыруын болжау ұсынылған. Оқудың кезеңінде студентке тән кәсібилендіру мен құзыреттілікті қалыптастыру ерекшелігі анықталды. Үшінші курс студенттерін журналистиканы оқыту процесінде
психологиялық қолдау шаралары мен бағыттары ұсынылды.

Жүктеулер

Жарияланды

2021-03-30

Дәйексөзді қалай келтіруге болады

Березин, А. ., Березина, Н., & Клеменова, Е. . (2021). Студент-журналистерді дағдыландыру және психологиялық қолдау мәселелері. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Хабаршысы. ЖУРНАЛИСТИКА сериясы, 134(1), 72–78. https://doi.org/10.32523/2616-7174-2021-134-1-72-78

Журналдың саны

Бөлім

Статьи