2021-2022 жылдардағы АҚШ-тың бұқаралық ақпарат құралдарындағы Қазақстанның бейнесі ("The Washington Post", "The New York Times", CNN материалдары негізінде)
Қаралымдар: 220 / PDF жүктеулері: 245
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2023-143-2-%25pКілт сөздер:
АҚШ БАҚ, Қазақстан Республикасы, Ел бейнесі, мемлекет имиджі, медиа түрі, Қазақстанның медиа түріАңдатпа
Мақалада "мемлекет имиджі" ұғымының әртүрлі түсіндірмелеріне және оның синонимдік терминдерін қолдану тәжірибесіне назар аударылады. Медиа кеңістіктегі Имидж ұғымы егжей-тегжейлі сипатталған және шетелдік медиада мемлекеттің имидждік беделін қалыптастырудағы БАҚ-тың рөлі ашылады. Кең эмпирикалық материалда АҚШ – тың 2021-2022 жылдардағы үш танымал медиа корпорациясының жарияланымдарында Қазақстан Республикасының бейнесі көрсетілген. Барлық кескін маркерлері мен компоненттері егжей-тегжейлі сапалық-сандық өлшемде берілген, бұл тұрақты тенденциялар мен проблемалық мәселелерді анықтауға, оларды шешудің мүмкін жолдарын анықтауға мүмкіндік береді. Мақалада осы БАҚ-та қалыптасқан Қазақстанның бейнесі жалпы тартымды емес деген қорытындыға келді. Америкалық аудиторияның Қазақстанға деген тұрақты қызығушылығы аз, бірақ ол елеулі саяси және әлеуметтік оқиғалар кезеңінде айтарлықтай артып келеді, бұл 2022 жылғы қаңтарда ҚР-ға ТЖ режимін енгізу кезінде байқалуы мүмкін. Мемлекеттік билік институттарының қызметін, ішкі саясатты, сайлаудың демократиялығын, позитивті – спорт, мәдениет, туризм туралы материалдарда теріс бағалау контексті басым.