Әлеуметтік желінің туризмге әсері
Қаралымдар: 265 / PDF жүктеулері: 278
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2023-143-2-66-76Кілт сөздер:
әлеуметтік желілер, туризм, әлеуметтік желі қолданушыларыАңдатпа
Қазіргі әлемде технология көптеген басқа салалардағыдай виртуалды әлем мен әлеуметтік медианы пайдалану кезінде үнемдеуді қамтамасыз етеді. Әлеуметтік медианың технологиялық қолдауынан алынған нәтижелер Жеке тұлғаларға өз мазмұнын жасауға және оны өзара жасауға мүмкіндік береді. Нәтижесінде жеке адамдардың барлық сабақтары әлеуметтік ортада өтеді. Олардың бірі-туризмнің қайнар көзі болып табылатын саяхат. Әлеуметтік медиа мен туризмнің үйлесімі әлеуметтік ортада болып жатқан туристік экспансиядан және туризм шығындарын жабу үшін әлеуметтік медианы тиімді пайдаланудан туындады.
Бұл мақалада туризмде кеңінен таралған әлеуметтік медианың әсері ашылады. Кеңінен қолданылатын әлеуметтік медиа қосымшалары, оларды пайдалану көрсеткіштері, қолданудың таралуы және демографиялық таралуы қарастырылады. Әлеуметтік желілерге арналған қолданба деректерінің тақырыптары Және осы тақырыптардың арасында туризмге қатысты мазмұн анықталды. Әлеуметтік желілерді пайдаланушылардың демалыс орындарына туризммен байланысты проблемалардың ауқымы мен таралуының әсері түсіндіріледі.