БАҚ-тың түркі тақырыбы бойынша қалыптасқан Үлкен Алтай және Орталық Азия елдерінің әлеуметтік стереотиптерін талдау
Қаралымдар: 78 / PDF жүктеулері: 328
DOI:
https://doi.org/10.32523/2616-7174-2022-141-4-30-44Кілт сөздер:
медиасауаттылық, стереотиптер, түркі әлемі, медиа, бейне, Үлкен Алтай, Қазақстан РеспубликасыАңдатпа
Бұл зерттеудің мақсаты – бұқаралық ақпарат құралдарының хабарламаларының көмегімен қалыптасқан және дамуын жалғастыратын нақты, өзекті стереотиптерді белгілеу және анықтау,
сондай-ақ алынған нәтижелерге сүйене отырып, осы стереотиптерді анықтау және түсіндіру, мүмкін
болатын белгілерді белгілеу. олардың пайда болуымен және таралуымен күресу әдістері. Жұмыстың
өзектілігі қазіргі мәдени, медиа және геосаяси жағдайға, қазіргі ақпараттық соғыстарға және орыстілді
контентті тұтынушылардың медиасауаттылығының төмен деңгейіне және соның салдарынан таңылған
стереотиптерді бұрмаланған және бұрмаланған деп оңай қабылдауына байланысты. әлеуметтік топтар
мен мемлекеттердің жеңілдетілген бейнелері. Зерттеудің мақсаты – Үлкен Алтай және Орталық Азия елдері тұрғындарының өзара мәдени, білім беру және ғылыми интеграция үдерісінің бөлігі ретінде медиа
сауаттылық деңгейін дамыту қажеттілігі туралы түсінікті тарату.
Белгілі тұлғалар, бұқаралық ақпарат құралдары қалыптастырған түрлі, жағымды, жағымсыз, бейтарап стереотиптерді зерттеп, қоғамдағы стереотиптерге көзқарасты талдады. Жалпы тенденциялар Батыс елдерінде, Ресей Федерациясында және Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік топтарға қатысты
стереотиптік процестерде кездеседі. Әлеуметтік стереотиптердің пайда болуының салдары мемлекеттер
мен әлеуметтік немесе этникалық топтардың имиджіне тікелей әсер ететіндіктен, бұқаралық ақпарат
құралдарының осы бағыттағы жұмысын зерттеп, түзету қажеттілігі атап өтіледі. Халықтың медиа-сауаттылық деңгейін арттыру қажеттілігінің себептері, сондай-ақ Үлкен Алтай елдері арасындағы ғылыми
және мәдени ынтымақтастықты, оның ішінде журналистика және қоғаммен байланыс салаларын дамыту бойынша жұмысты жалғастырудың маңыздылығы. олардың қызметін халық арасында барынша сапалы және кеңінен қамту үшін көрсетілген.